گل دختر

یه دخی پایه ام مثل خودت میشه فالو کنی و اون+قرمز بالارو بزنی؟پشیمون نمیشی کیوتم💖💜

امتحان تفکر پژوهش

1400/10/18 18:37
نویسنده : روژین
455 بازدید
اشتراک گذاری

وای بچه ها برای امتحان مطالعات دیروز همه هم کلاسیام و خودم ببخشیدا ببخشیدا پاره

شده بودیم از خستگی انقدر که درسا زیاد بود برای۱۲تا درس۳روز وقت داشتیم که ما دو

روز اولشو معمولا خوش گذرونی میکنیم!

وای در حدی سخت بود که شاگرد اولای کلاس استوری کرده بودن ما دیگه نمی خوایم درس بخونیم!

هر کدوم از ۱۲درس نزدیک۲۵سواااال بود وای خدا😣😣😣

خلاصه حوصلتون سر نره امروز  برای امتحان تفکر پژوهش فردا کلا ۱۰تا سوال داریم که بخونیم

!!!!

وای اگه کلا برای همه درسا همین بود چی میییییشد😉

اگه توام دوست داری برای همه درسا برای امتحان ترما فقط۱۰سوال بخونیم  لایک و همایت کن که بلکه بشه^~^

ک میدونم نمیشه-_•

الانم رفتم شیر و نون خریدم مامی می خواد سوپ شیر درست کنه برای شام به اصراری که چند روزه من میکنم که سوپ  شیر برام درست کن مامانم میگه شیر نداریم$()$

خدایی راستشو بگین جمله سبز ابیو چند بار خوندین؟😂

پ.ن:اقا ما یه هفتس داریم به مامی میگیم برامون سوپ شیر درست کن اونم می گه شیر نداریم خلاصه هیچکسم حال نداره بره شیر بگیره منم به خاطر سنم که خیلی بزرگ نشدم که برم بیرون خیلی بیرون نمیرم فوق فوقش تا سر کوچه میرم. با این سنم رفتم شیر و نون خریدم😐

یه پ.ن دیگه:ما=من

​​​

اینم عکسش

خجالتتتت واقعا😕

راستی توی نونوایی که بودم حساب نکرده داشتم بگر میگشتم که نونوا غیر مستقیم گفت:کارتی حساب کردی یا نقدی؟

منم با کلی خجالت بگرشتم و گفتم اخ اخ ببخشید یادمممم رفت حساب کنم بعد کارتمو در اوردم یکم به کارتخوان زل زدم و گفتم: من بلد نیستم کارت بکشم

پ.ن:واقعا بلد نیستم

اینم سوپ شیرمون

خب بای😊😊😊

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

آبجی مهناآبجی مهنا
18 دی 00 21:30
وای دقیقا معلم ما هم ۱۲ درس داده بود ، منم که مطالعاتم افتضاح 😫
فقط هم پنجشنبه جمعه وقت بود که اونم همش مهمونی بودیم ، خلاصه که پدرم در اومد ،🥺
منم چند وقت پیش کلی التماس کردم مامانم کردم که پای سیب درست کنه هی می گفت کره نداریم ، آخر رفتم خودم خریدم وقتی انتخاب کردم خواستم حساب کنم دیدم کارت نیاوردم😑
با کلی عذرخواهی پس دادم رفتم کارت آوردم دوباره خریدم، کلا تجربه بدی بود،🤭
روژین
پاسخ
 وای اره خیییییلی بده🤢چه بامزه😂خیلی خجالت اوره این حرکات واقعا🤕
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
19 دی 00 10:08
سال نهم تفکر میره به جاش دفاعی میاد که خیلی مزخرفه و بیشتر به درد پسرا می خوره😖 الان هم که کلاس دهم هستم هردو کتاب رو باهم دارم😂🤕
روژین
پاسخ
عییییییییییییی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل دختر می باشد