گل دختر

یه دخی پایه ام مثل خودت میشه فالو کنی و اون+قرمز بالارو بزنی؟پشیمون نمیشی کیوتم💖💜

مدرسه

1400/10/18 10:08
نویسنده : روژین
261 بازدید
اشتراک گذاری

امروز رفتم امتحان مطالعات دادم وقت امتحان از ۸تا۹ صبح 

همیشه ساعت۸و نیم تموم میکنیم امتحانمونو تا بریم با هم حال کنیم و

بخندیم خلاصه با دوستام کلی بگو بخند کردیم درباره چیزای مختلف و

امتحان ها چیزی که ازش غش میکردیم عکس هنرمندای ایرانی بود که

روی دیوار حیاط مدرسه کشیده بودن😂😂😂

خیلی خوب بود فردوسی رو خیلی مسخره کشیده بودن میرفتیم میگفتیم این ابرو هاشو برداشته این لباشو ژل زده این دماغشو عمل کرده😂😂😂خیلی خوب بود

منم عکس غلامرضا تختیو نشون دوستام دادم گفتم دیروز داشتم فیلمشو میدیدم واقعا قهرمانه!

یکی از بچه هام گفت برو بوسش کن😑😂

یکیتون باید اونجا بود به من میگفت:بچه بیا پایین بابا سرمون درد گرفت بیا پایین بابا😯😂

اینجا برام کامنت کنین که کدومو دوست دارین؟

سعدی

حافظ

فردوسی

پروین اعتصامی

غلامرضا تختی

نیما یوشیج

مولانا

☺☺☺☺

پسندها (2)

نظرات (2)

ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
18 دی 00 16:25
خوب به نظرم مولانا شعرهاش قشنگه و فردوسی هم ۳۰ سال زمان کمی نیست...از نظر من این دو بزرگوار
روژین
پاسخ
به نظر شما احترام میزارم و نظر شما واقعا با ارزشه☺😍💙
آبجی مهناآبجی مهنا
18 دی 00 21:31
من پروین اعتصامی 😍
چون شهر هاشون امروزی تره و معاصرن🤩
روژین
پاسخ
چنو تا دوست توی پروین اعتصامی دارم میگن مدرستون از ۱۱م حضوری شده بوده ما نزدیک دوماهه داریم گروه گروه و نوبتی میریم مدرسه😑😄
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل دختر می باشد