گل دختر

یه دخی پایه ام مثل خودت میشه فالو کنی و اون+قرمز بالارو بزنی؟پشیمون نمیشی کیوتم💖💜

اونایی که امتاحان دارن بیان

1400/10/17 13:13
نویسنده : روژین
481 بازدید
اشتراک گذاری

ایا شمام اتحان دارید؟

فردا امتحان چی دارید؟

من کلاس هفتمم و فردا اجتماعی دارم

پس

شنبه:مطالعات اجتماعی

یک شنبه:تفکر پژوهش

دوشنبه:عربی

یادم نیست چرا؟

نه نه وایسا

ایناهاشش

اینجوریاس واس ما

ولی امتحان ریاضیمون خیلی سخت بود خداییش خیییییلیا؟

توی ایام امتحاناتم که اصلا کلاس نداریم

اینم نمونه سوال زبانمون😐اصلا زبان دوست ندارم زبان اینگیلیسیو

زبان عربیم هم مامانم هم معلمم میگن حرف نداره پس این درسو از همه بیشتر دوست دارم که انقدر راحته واقعا

خیلی از دوستام میگن عربی خیلی سخت و مزخرفه ولی من روش حساسم و عصبی میشم😂😂😂و برعکس هممممممه ی  درسام میتونم سرمو بگیرم بالا بگم نه عربی خیلی راحته و من خیلی دوستش دارم😊😂

منکه می خوام معلم عربی بشم😅

:)؟

=)؟

÷)؟

♡_-♡؟

این چی بود عه؟!😡

بزار درستش کنم

♡_♡

حالا شد

خب خب بسه دیگهههههه

توی کامنتا واسم بنویسین که زبان عربی یا زبان اینگلیسی؟

کدومش عصبی نمیشم شوخی کردم

خداحافظی نمی کنم چون منتظر کامنتاتونم💖💖💖💋💋💋

پسندها (3)

نظرات (10)

روژینروژین
17 دی 00 13:16
عربیییی
روژینروژین
17 دی 00 13:16
سوتی دادم اون عکس پس زمینه اسکای روم مال پاییز بود ولی واقعا کلاس نداریم
روژینروژین
17 دی 00 13:17
کامنت فراموش نشهههههه
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
17 دی 00 13:18
هردوش سختی های خودش رو داره به همین دلیل نمی تونم یکیش رو انتخاب کنم😉ولی از همه بیشتر عاشق ریاضی هستم😜
روژین
پاسخ
ریاضی؟😐میشه بپرسم کلاس چندمی؟؟؟
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
17 دی 00 13:18
موفق باشی خانوم هنرمند امیدوار در آینده دبیر عربی خوب و دلسوزی برای دانش آموزات بشی😍😇
روژین
پاسخ
مرسی قشنگم مرسی مهربونم شمام موفق باشی خوشگل خانوم💖💜
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
17 دی 00 13:26
پایه دهم هستم عزیزم😉
روژین
پاسخ
اوه اوه راحته درساش؟موفق باشی عزیز دل
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
17 دی 00 13:31
اره اگه بخون باشی و به رشته ای که رفتی علاقه داشته باشی و هدف دار درس بخونی راحت میشه🤗
روژین
پاسخ
من از درس خیلی خوشم نمیاد 
سایهسایه
18 دی 00 11:12
انگلیسی
روژین
پاسخ
اووووو من چهارشنبه امتحان اینگلیسی دارم.کلاس چندمی؟
AvaAva
18 دی 00 19:34
انگلیسی
از عربی متنفرم
من پنجمم هنوز نیومده تو درسای مدرسه ام ولی خیلی دوستش دارم
روژین
پاسخ
مرسی💖💖💖🤩🤩🤩🧡🙃
آبجی مهناآبجی مهنا
18 دی 00 21:34
روژین جون مدرسه تون کجاست؟
چقدر خوبه باز علومتون یه جاست ما که علوم مون رو جدا کردن🤪
همون یه کتابه ها، ولی یه ربعش زیست یه ربعش زمین و فیزیک و شیمی 
روژین
پاسخ
سما هست مهنا جون خیلیم از مدرسم راضیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل دختر می باشد