گل دختر

یه دخی پایه ام مثل خودت میشه فالو کنی و اون+قرمز بالارو بزنی؟پشیمون نمیشی کیوتم💖💜

سلام با من اشنا شین

1400/10/16 23:58
نویسنده : روژین
103 بازدید
اشتراک گذاری

سلام روژینم دوستان

این چرا انگار داره میخنده؟😂😂😂😂😂

این عکاسی خودمه

اینم نقاشیمه با راپیت

اینم کاریه که برای یلدا با نمد انجام دادم

و اینم یه عکس کاملا اتفاقی از خودمه!😂😂😂😂

اینم وقتیه که کلاس مجازی دارم😊☺

اینم خطمه منتها عجله ای نوشتم اینجا امتحان املا داشتم و داشتم تمرین میکردم براش

من یه دختر مهربون زود باور و صادق و صبورم💟💜

لطفا فالو و لایک کنین اگه هنرمندم😎👏😀

همین بای❤

پسندها (5)

نظرات (7)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
17 دی 00 17:22
سلام دنبال شدی لطفا دنبال کن
روژین
پاسخ
سلام حتما

18 دی 00 12:52
سلام شما قبلا وبلاگ نداشتین؟
روژین
پاسخ
سلام چرا داشتم

18 دی 00 13:04
آها پس شما همونی بودید که وبلاگ&zwnj من رو تبلیغ کردید☺
روژین
پاسخ
کدوم

18 دی 00 13:04
امیدوارم موفق باشی❤❤
روژین
پاسخ
منم

18 دی 00 13:06
من اسرا ام همونی که عکس پروفایل وبلاگش یه دختر بود که توی برف بود☺
روژین
پاسخ
اها اره میشناسم

18 دی 00 15:16
منم قلب زیبا هستم البته اسمم رو لو دادم بهارم🙃
یادت میاد دیگه چیشد که وبلاگ جدید زدی دختر؟!🙄^^
روژین
پاسخ
اره دیگه اصلا نتونستم وارد اون اکانت بشم هرچی سعی کردم
AvaAva
18 دی 00 19:33
سلام روژین جون
من آوا هستم تقریبا 11 سالمه
اوتاکو و کی پاپرم
عاشق حیوونام همه شون
یه طوطی و یه آکواریوم دارم
خیلی کتاب میخونم و توی اینستا یه بوک بلاگرم
خلاصه خوشحال میشه باهات دوست شم^^
روژین
پاسخ
منم همینطور چرا ک نه تلگراف بده شماره بدم💚
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل دختر می باشد